۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

مجوز برگزاری لیگ های فوتبال قم صادر شد/مخالفت با استعفای بهشتیان

مجوز برگزاری لیگ های فوتبال قم صادر شد/مخالفت با استعفای بهشتیان

قم - با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا در ورزش، هیئت فوتبال استان قم می تواند لیگ های فوتبال را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کند.

قدرت الله باقری سرپرست هیئت فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای برگزاری لیگ‌های فوتبال استان نامه زدیم و خوشبختانه با درخواست ما موافقت کردند. البته برای برگزاری لیگ‌های فوتبال قم باید شیوه نامه‌های بهداشتی توسط تیم‌ها و باشگاه‌ها رعایت شود که در جلسه‌ای با حضور مدیران تمام باشگاه‌ها در این باره تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال ادامه داد: در صورت موافقت باشگاه‌ها و تأمین هزینه‌های رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مسابقات لیگ برتر استان قم در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص استعفای مهدی بهشتیان از سمت دبیری هیئت گفت: سو تفاهم‌هایی به وجود آمده بود که در جلسه‌ای مرتفع شد و همکاری ایشان با هیئت ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست هیئت فوتبال در ادامه با بیان اینکه بهشتیان یکی از پیشکسوتان مطرح و مورد قبول جامعه فوتبال است گفت: کادر جدید هیئت فوتبال از جوانان و پیشکسوتانی تشکیل شده که هم تحصیلات بالایی دارند و هم از تجربیات زیادی برخوردار هستند.


 

کد خبر 5018398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha