۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶

با مهر مطرح شد:

آغاز بارش باران در گیلان/ کاهش نسبی دمای هوا

آغاز بارش باران در گیلان/ کاهش نسبی دمای هوا

رشت- مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران در استان، گفت: دمای هوا نیز در این مدت به صورت نسبی کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ جریانات کم و بیش ناپایدار از عصر روز گذشته به منطقه، اظهار کرد: بر اساس الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت روز گذشته شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان بودیم.

وی با بیان این شرایط جوی تا عصر امروز (سه شنبه) در منطقه حاکم خواهد بود، افزود: برای امروز نیز آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در برخی مناطق افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: ارتفاع موج دریا نیز برای امروز یک و نیم متر بوده که برای شنا به تدریج نامناسب است.

وی با بیان اینکه از عصر امروز به تدریج شاهد خروج سامانه جوی از استان خواهیم بود، افزود: آسمان استان گیلان برای فردا (چهارشنبه) صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر رشت مرکز استان گیلان ۲۸ درجه سلسیوس و بیشینه رطوبت آن نیز ۹۵ درصد است، ادامه داد: آسمان شهر رشت کمی تا نیمه ابری، در بعضی نقاط افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت شاهد کاهش نسبی دمای هوای استان گیلان خواهیم بود.

کد خبر 5018433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha