۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱

معاون استاندار سمنان:

تعاونی‌های استان سمنان تقویت می‌شوند

تعاونی‌های استان سمنان تقویت می‌شوند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تقویت بخش تعاون در زمره سیاست‌ها در سطح استان است، گفت: تعاون سهم ویژه‌ای در اشتغال موجود در سطح استان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد شهر سه شنبه در پانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تقویت و توجه به توانمند سازی تعاونی‌های استان سمنان یک اولویت و سیاست است، ابراز کرد: فعالیت یک هزار و ۱۰۰ تعاونی در استان نشان از ظرفیت‌های این بخش دارد.

وی افزود: مسئولان، منابع مالی و فرآیندهای کاری، از مؤلفه‌های توانمند ساز در استان است و تقویت و توجه به توانمند سازی اگر درست انجام گیرد، نتایج و برآیند آن در ارتقا تعاونی‌ها، رفاه جامعه و اقتصاد کل کشور و توسعه تولید داخلی و ملی مشهود خواهد بود.

استفاده از فرصت‌های تعاون

معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در اقتصاد نوسانی، زمان یکی از فرصت‌های اصلی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم لذا نقش ما به عنوان مسئولان استان، تسهیل گری و هماهنگی است و در این زمینه از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

شریفی نژاد همچنین افزود: تولیدات باید از سمت تولید سنتی به سمت تولید هوشمند و صنعتی ارتقا یابد تا بتوانیم شاهد برکات آن در بخش تولید و به خصوص اشتغال باشیم.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت‌های تعاون در سطح استان سمنان، گفت: این استان به مثابه قایقی تندرو است که می‌تواند همواره در تمامی مباحث و امور در کشور پییشتاز بوده و در این مسیر، توجه به توسعه دولت الکترونیک به همراه شفاف سازی یکی از اموری است که می‌تواند سرعت این قایق تند رو را در رسیدن به نقصد نهایی و مطلوب، افزایش دهد.

کد خبر 5018828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha