۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۰۰

عصر امروز برگزار شد؛

 تجمع مردم نصف‌جهان در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام

 تجمع مردم نصف‌جهان در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام

اصفهان - مردم مومن و ولایی اصفهان امروز با حضور در گلستان شهدای اصفهان، خشم و نفرت خود را از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام با شعارهای مرگ بر استکبار و لبیک یا محمد(ص) به دنیا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به مقام پیامبر گرامی اسلام (ص) امروز در تجمعی کاملاً مردمی در محل گلستان شهدای اصفهان حضور یافتند.

این تجمع در کنار قبور شهدای انقلاب و دفاع مقدس با شعار «هر نفر به نیابت از یک شهید»، با هدف تجدید بیعت با مقام شامخ شهیدان و همچنین اعلام انزجار مردم اصفهان از توهین به مقام پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار شد.

مردم شهیدپرور اصفهان با شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، خشم و نفرت خود را از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام با شعارهای مرگ بر استکبار و لبیک یا محمد به دنیا نشان دادند و اعلام کردند این نوع توهین‌ها تنها نشان از ضعف و زبونی دشمنان دین و آزادگی در برابر حقیقت و روح آزادی خواهی دین مبین اسلام دارد.

مردم نصف جهان با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود به دنیا اعلام کردند که همیشه مدافع راه دین و حقیقت خواهند بود و توهین به مقدسات هیچ آئین الهی به ویژه دین مبین اسلام را برنمی تابند.

کد خبر 5020859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha