۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

آزادی بیان اروپایی‌ها دروغین و برای تامین منافع آنهاست

آزادی بیان اروپایی‌ها دروغین و برای تامین منافع آنهاست

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: آزادی بیان اروپایی ها دروغین و برای تامین منافع آنهاست.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: این اقدامات مذبوحانه اروپایی‌ها در اهانت به مقدسات مسلمانان به بهانه آزادی بیان نشان از کوته فکری و رذالت آنهاست.

وی با بیان اینکه آزادی بیان و حقوق بشر دستمایه تأمین منافع استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم آنهاست، ابراز داشت: آزادی بیان اروپایی‌ها دروغین و برای تأمین منافع آنهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان این اقدامات اروپایی‌ها را دارای سابقه قبلی دانست و تصریح کرد: پیش از این هم برخی از افراد و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی اقدام به این فعالیت‌های ضدبشری کرده بودند که این امر نشان می‌دهد غربی‌ها حتی به شعارهای خود نیز پایبند نیستند.

وی با اشاره به اینکه امت واحده اسلامی نباید در مقابل این اهانت‌ها ساکت باشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید نسبت به این هتک حرمت‌ها حساس باشند تا مدعیان دروغین آزادی بشر بدانند که مقدسات مسلمانان نباید مورد اهانت قرار بگیرد.

عمق دلدادگی ایرانیان به پیامبر رحمت (ص)

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به برگزاری تجمع‌های مختلف مردم مسلمان ایران در محکومیت این اقدامات رذیلانه افزود: مردم ایران از هر نژاد و مذهب و قومی به شعائر و اعتقادات مذهبی خود حساس و پایبند هستند و اینگونه تجمعات هم نشان از عمق دلدادگی یکایک ایرانیان به پیامبر رحمت (ص) است.

وی افزود: از دولت و نخبگان هم انتظار داریم در مقابل این اهانت‌ها در عرصه بین المللی اقدامی قاطع نشان دهند چراکه هرگونه کوتاهی باعث جسور شدن هتاکان می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: از مردم دارالمومنین کاشان دعوت می‌کنیم تا عصر شنبه در تجمع اعتراض آمیزی که به این منظور در میدان ۱۵ خرداد کاشان برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

کد خبر 5021454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha