۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع):

اجازه ندهیم مشکلات کشور دستاوردهای دفاع مقدس را هدف قرار دهد

اجازه ندهیم مشکلات کشور دستاوردهای دفاع مقدس را هدف قرار دهد

قزوین - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: نباید اجازه دهیم کم کاری و مشکلات مدیریتی در کشور مانع معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ناب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا حیدری ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای است که هنوز بعد از گذشت چهل سال قابلیت بررسی و بیان آن برای جامعه وجود دارد.

وی افزود: اگر دفاع مقدس را الگو و اسوه قرار دهیم می‌توانیم خیلی از مشکلات وموانع پیش رو را حل و فصل کنیم.

حیدری اضافه کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌ها وایجاد حس خودباوری در بین جوانان جامعه بود و این همان چیزی است که امروز نیز به آن احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس بر ما ثابت شد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی و تفکر ما می‌توانیم نیازهای عمده و مورد نیاز خود را در همین کشور مرتفع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: در حوزه نظامی روزی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز با تکیه بر همین خس خودباوری موشک‌های نقطه زن در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم کم کاری و مشکلات مدیریتی در کشور مانع معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ناب شود.

حیدری بیان کرد: امروز رسانه‌ها باید مطالبه گری کنند که در زمان جنگ با وجود تمام مشکلات تحریم و جنگ شاهد مشکلات اقتصادی عمده نبودیم اما امروز گویا برنامه ریزی و مدیریت خوبی دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز علی‌رغم در دست داشتن فرهنگ ناب دفاع مقدس و وجود جوانانی که هرکدام یک الگو بودند، نتوانسته‌ایم الگوسازی مناسبی را برای نسل امروز داشته باشیم.

این مسؤول اظهار کرد: امروز باید مراقب باشیم خود ما به کمرنگ شدن دانشگاه بزرگ دفاع مقدس در جامعه کمک نکنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس زمینه تثبیت جمهوری اسلامی و دور شدن نگاه طمع جهان‌خواران از کشور شد، افزود: امروز ایران اسلامی و دفاع مقدس آن به الگوی گروه‌های مقاومت تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) دررابطه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ برنامه با محور شعار ما قوی هستیم در سطح شهرستان قزوین برگزار می‌شود، تأکید کرد: حضور مؤثر در فضای مجازی در این هفته نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حیدری عنوان کرد: طرح هر کوچه شهید یک حسینیه نیز در این هفته و ماه صفر اجرایی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم، خاطره گویی و روایت دفاع مقدس و دیدار از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) است.

کد خبر 5026360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha