۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۸

پیام تسلیت علی دارابی برای درگذشت حاج حسین حرمی

پیام تسلیت علی دارابی برای درگذشت حاج حسین حرمی

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در پیامی درگذشت حاج محمدحسین حرمی از مدیران سابق صداوسیما را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در پی درگذشت حاج محمد حسین حرمی مدیر پیشین شبکه پنج سیما و رادیو تهران به دلیل ابتلاء به کرونا، علی دارابی پیام تسلیتی را صادر کرد.

در پیام معاون سازمان صدا و سیما آمده است: درگذشت برادر مبارز و انقلابی مدیر خدوم و صدیق سازمان صدا و سیما، زنده یاد حاج محمد حسین حرمی رحمت الله علیه را تسلیت می گویم. زنده یاد حرمی از خانواده‌ای متدین و انقلابی و مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی بود.

در ادامه پیام دارابی به اخلاق و تواضع این پیشکسوت رسانه ملی اشاره و یادآور شده است: از دیگر سجایای اخلاقی او می‌توان به کم‌گویی و پرکاری اشاره کرد که زبانزد خاص و عام بود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در ادامه پیام تسلیت خود آورده است: زنده یاد حرمی سال‌ها در جایگاه مدیریت شبکه پنج سیما و رادیو تهران منشاء خدمات و نوآوری‌های فراوان بود. فارغ از ارتباط کاری و حرفه‌ای، او دوست شفیق و عزیزی برای من به شمار می‌رفت؛ قدردان خدمات شایسته او هستیم و از خداوند بزرگ رحمت و رضوان الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای خانواده عزیز و بازماندگان محترم خواهانم.

کد خبر 5027361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha