۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم یزد اعزام می‌شوند

تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم یزد اعزام می‌شوند

یزد ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اعزام تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان یزد در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ منصور زارع در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد اظهار داشت: رسیدگی به محرومان همواره در صدر برنامه هاست و در هفته دفاع مقدس نیز این خدمات به شکل ویژه انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد، تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

زارع عنوان کرد: علاوه بر اعزام پزشکان و دندانپزشکان به مناطق محروم، هفت درمانگاه بسیج نیز کار ویزیت مراجعان را به صورت رایگان در طول این هفته انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: در طول این هفته در مجموع ۴۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها، بزرگداشت فرماندهان شهید و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

زارع ادامه داد: این برنامه در روز هفتم مهرماه که به عنوان روز «فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان» نامگذاری شده، در پادگان آیت الله خاتمی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از بازسازی عملیات شکست حصر آبادان خبر داد و گفت: این برنامه توسط جمعی از هنرمندان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس تعیین و نامگذاری شده است.

کد خبر 5028088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha