۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد تمدید شد/رسیدن به گام دوم

مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد تمدید شد/رسیدن به گام دوم

مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد تا ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان رویداد ملی امتداد که توسط سازمان تبلیغات اسلامی و با همت مرکز نوآوری فرهنگی امید در حال برگزاری است، با گذر از مرحله اول خود، پذیرای طرح‌های نوآورانه علاقمندان با محوریت اربعین حسینی است.

رویداد ملی امتداد که با هدف گردآوری و حمایت از طرح‌های نوآورانه محرمی آغاز به کار کرده بود، با بررسی بیش از ۲۰۰ طرح تایید شده، مراحل ارزیابی خود را پشت سر می‌گذارد. طرح‌های برگزیده فراخوان، ضمن تقدیر و اهدای جوایز نقدی، جهت حمایت در اجرا دعوت خواهند شد.

این رویداد در گام دوم خود، با تأکید بر محور موضوعی اربعین و عدم امکان درک فضای معنوی پیاده‌روی آن، از همه اندیشمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای خود، برای داشتن اربعینی پرشورتر اقدام کنند.

براساس اعلام دبیرخانه این رویداد ملی مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد  تا ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی تمدید شده است. علاقمندان می توانند با ارسال طرح خود در سایت فراخوان به نشانی www.emtedaad.com ، در این رویداد ملی شرکت نموده و ضمن بهره‌مندی از هدایای مادی و معنوی آن، امکان اجرایی‌شدن طرح خود را نیز بررسی کنید.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید ضمن تماس با دبیرخانه فراخوان (۰۲۱۶۳۴۶۲۳۰۱)، سوالات خود را با برگزارکنندگان رویداد در میان بگذارید.

کد خبر 5029483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha