۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۶

فرزند شهید شالباف عنوان کرد:

خانواده شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت‌الله عابدینی هستند

خانواده شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت‌الله عابدینی هستند

قزوین - فرزند شهید شالباف گفت: شیطنت برخی افراد از ارادت خانواده شهید شالباف به نماینده ولی فقیه کم نمی‌کند و بیت شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت‌الله عابدینی هستیم.

مهدی شالباف فرزند شهید شالباف در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با رد شایعات مبنی بر اختلاف بیت شهید شالباف با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: هیچ اختلافی بین ما و آیت الله عابدینی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: وجود شایعه مبنی بر اختلاف بین بیت شهید شالباف و مورد آزار و اذیت قرار گرفتن از طرف آیت‌الله عابدینی به قدری عجیب بود که خود ما هم شوکه شدیم.

این فرزند شهید بیان کرد: شب گذشته محضر آیت‌الله عابدینی رسیدیم و ضمن اینکه از این شایعات اعلام برائت کردیم، حمایت خود را از مواضع ضد فساد ایشان اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: مواضع آیت‌الله عابدینی مورد حمایت قاطبه خانواده شهدا و دوستداران انقلاب است و امر ایشان را نیز به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان برای ما لازم‌الاجرا می‌دانیم.

شالباف اضافه کرد: تا به این لحظه هیچ برنامه‌ای مبنی بر دیدار حجت‌الاسلام علی اکبری با خانواده شهید شالباف وجود ندارد و همه اینها شایعه‌ای بیش نیست.

وی در پایان یادآور شد: تحرکات و شایعه پراکنی دشمنان در استان قزوین از ارادت خانواده شهید شالباف به آیت‌الله عابدینی کم نمی‌کند و با تمام قدرت در کنار ایشان و مواضع مطالبه‌گرایانه و ضد فساد امام جمعه قزوین هستیم.

کد خبر 5030556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha