۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خبر داد:

وجود ۶۸ مرکز آموزشی درمانی اعتیاد دراستان زنجان

وجود ۶۸ مرکز آموزشی درمانی اعتیاد دراستان زنجان

زنجان-معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، از وجود ۶۸ مرکز آموزشی درمانی اعتیاد (MMT)دراستان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد مرکز خدمات درمانی لازم را به معتادین ارائه می‌دهند.

علیرضا آرمانی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر، از وجود ۶۸ مرکز آموزشی درمانی اعتیاد(MMT)دراستان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد مرکز خدمات درمانی لازم را به معتادین ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی به خانم‌ها و افراد زیر ۱۸ ساله که معتاد هستند رایگان است، اظهار داشت: بانوان شیرازه خانواده‌ها هستند و باید آنها درمان شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ خانم و جوان زیر ۱۸ سال در استان زنجان تحت درمان قرار دارند.

آرمانی کیا تاکید کرد: ۸۰ معتاد که از مراکز درمانی خدمات دریافت می‌کنند مشکل روان پزشکی دارند.

وی با بیان اینکه درمان معتادان از سوی کمیته درمان به دو صورت بستری و سرپایی است، ابراز داشت: درمان‌های بستری نیز تنها مرکز متادون درمانی دولتی در شهید بهشتی مستقر است و خدمات درمانی برای بانوان و نوجوانان رایگان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: اگر معتادان مردی هم بضاعت مالی نداشته باشند برای آنها خدمات درمانی رایگان است و نداشتن اعتبار درمانی کمپ‌های ترک اعتیاد از سوی علوم پزشکی مشکل مهم است.

کد خبر 5031814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha