۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰

مسئول بسیج طلاب سپاه اردبیل مطرح کرد؛

تقدیر از فعالیت جهادی روحانیون در ایام کرونا

تقدیر از فعالیت جهادی روحانیون در ایام کرونا

اردبیل- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با تقدیر از فعالیت جهادی روحانیون در ایام کرونا، گفت: در بحث مبارزه با ویروس کرونا نباید تمام کار را بر دوش کادر درمان گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حضور رزمندگان ایران اسلامی در جبهه‌های جنگ را نشأت گرفته از مکتب حسینی عنوان کرد و افزود: نصرت دین الهی از مهم‌ترین اهداف قیام کربلا بود و رزمندگان ما نیز با تبعیت از آموزه‌های دینی قدم در راه دفاع از ایران اسلامی برداشته و ارزش‌های دینی را احیا کردند.

وی معنا بخشی به زندگی را از آثار و فواید دین عنوان کرد و گفت: زمانی زندگی برای انسان معنا دارد که بداند هدف و معنای آن چیست و برای چه آفریده شده. در واقع، اگر معنای زندگی را در راستای تأمین جاودانگی انسان تبیین کنیم، به یکی از عظیم‌ترین و اصلی‌ترین فواید دین دست یافته‌ایم؛ از این رو حاجت انسان به دین، جاودانه بودن و زندگی اخروی اوست و اگر جاودانگی مطرح‌نباشد، زندگی لغو خواهد بود.

دین و ایمان به خدا راه سعادت دنیوی و اخروی بشریت

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، دین را شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت دانست و افزود: جامعه‌ای که به دین پایبند نباشد، واقع بینی و روشنفکری را از دست می‌دهد و عمر گرانمایه خود را در گمراهی و ظاهربینی و غفلت می‌گذراند، عقل را زیر پا گذاشته و دچار زشتی اخلاق و پستی کردار می‌شود و بدین ترتیب، به کلی امتیازات انسانی را از دست می‌دهد و سرانجام به روشنی خواهد فهمید که تنها راه سعادت، همان دین و ایمان به خدا بوده است.

حجت‌الاسلام سید سیاح، در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از فعالیت جهادی روحانیون در ایام کرونا، گفت: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نباید تمام کار را بر دوش کادر درمانی گذاشت، زیرا وسعت کار و بحران هم در سطح کشور و هم در سطح استان بسیار وسیع است.

وی گفت: در ایام کرونا روحانیون و طلاب اردبیل به خوبی نشان دادند هرگز از مردم جدا نبوده و نیستند و برای امداد و یاری هم نوعان خود آماده هرگونه خدمات و ایثار هستند.

در ادامه این مراسم، مداحی در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) انجام شد و از کارکنان رزمنده و خانواده شهدای همکار در این اداره با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 5032110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha