۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری همدان:

۴ نقطه پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است

۴ نقطه پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است

همدان - رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۴ نقطه از نقاط اولویت دار پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است.

ابوالفضل ایرجی امین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در استان همدان ۷۰ نقطه پرتصادف شناسایی شده است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری با بررسی‌های کارشناسی ۱۶ نقطه از این نقاط داری اولویت بوده‌اند که از این تعداد ۴ نقطه با امکانات موجود رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز در حال ایمنی سازی و اصلاح مطابق با طرح‌های ابلاغی است.

ایرجی امین با اشاره به اینکه در چند سال گذشته ۲۷ نقطه پرتصادف رفع خطر شده است، افزود: شناسایی نقاط جدید از سوی کارشناسان پلیس راه، ایمنی و حریم، ابنیه و فنی شهرستان‌ها انجام و رفع خطر با اولویت بندی در دستور کار این اداره قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: به منظور ایمن سازی محورهای استان همدان ۵ دستگاه زیرگذر در حال احداث و تکمیل است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌های به زودی بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه و فنی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای کنترل سیلاب‌ها بیش از ۵۰۰ مورد تنقیه و لایروبی دهانه پل‌های انجام شده است.

کد خبر 5033003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha