۵ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۹

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

مسئولان با جدیت از اجتماع‌های غیرضروری مردمی جلوگیری کنند

مسئولان با جدیت از اجتماع‌های غیرضروری مردمی جلوگیری کنند

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شدت عمل بیشتری توسط مسئولین برای جلوگیری از اجتماع های غیرضروری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان که عصر شنبه به صورت وبینار برگزار شد، اظهار شد: رشد آمار ابتلاء به کرونا و بستری بیماران در بیمارستان شهید بهشتی نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید تلاش بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: مسئولین و مدیران هم باید فراتر از توصیه و نصیحت عمل کنند و برخورد قاطع با افرادی داشته باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین علل شیوع زیاد کرونا برگزاری مهمانی‌ها و تجمعات غیرضروری است، تصریح کرد: مسئولین و مدیران باید برای جلوگیری از اجتماعات غیرضروری شدت عمل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اجتماعات غیر ضروری باید برای جلوگیری از رفت و آمدها هم چاره‌ای فوری اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌تواند نقش مؤثری در کنترل این ویروس داشته باشد.

نگرانی کارشناسان از احتمال همزمانی آنفولانزا و کرونا

آیت الله سلیمانی با اشاره به نگرانی کارشناسان از احتمال همزمانی آنفولانزا و کرونا بیان داشت: باید آموزش‌های لازم در بخش‌های مختلف کشور برای مقابله با این دو بیماری انجام شود.

وی با بیان اینکه کادر بهداشتی و درمانی کشور خسته شده‌اند، تاکید کرد: متأسفانه با ادامه دار شدن شیوع این ویروس و عدم افزایش امکانات برخی از اعضای کادر بهداشتی و درمانی هم مبتلا به این ویروس شده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: از مسئولان می‌خواهیم که نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف مردم و در اماکن عمومی و همچنین ادارات و نهادها داشته باشند.

کد خبر 5033603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha