۸ مهر ۱۳۹۹، ۸:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۴۰۰ هیئت طی ماه محرم برنامه عزاداری در زنجان برگزار کردند

۴۰۰ هیئت طی ماه محرم برنامه عزاداری در زنجان برگزار کردند

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان،گفت: ۴۰۰ هیئت مذهبی در دهه اول ماه محرم برنامه عزاداری در زنجان برگزار کردند.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برنامه‌های عزاداری در دهه اول محرم توسط هیئت‌های مذهبی در استان زنجان به خوبی برگزار شد، گفت: در این استان برنامه‌های ماه محرم در فضای باز برگزار شد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ای در فضای بسته در استان توسط هیئت‌های مذهبی انجام نشد و به صورت خیلی بهداشتی برنامه‌های عزاداری در فضای باز معنوی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: مراسم عزاداری دهه ماه صفر همانند مراسم محرم است و در اربعین برنامه پیاده روی در داخل استان هم نداریم.

احمدی تاکید کرد: بیش از ۴۰۰ هیئت مذهبی و مسجد در استان زنجان برای برگزاری عزاداری در ماه محرم اقدام به اخذ مجوز در راستای برگزاری مراسم در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند و در این خصوص هیئت‌های مذهبی هم پروتکل بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

وی گفت: برای اربعین ستادی در تبلیغات اسلامی زنجان تشکیل شده و اگر برنامه‌ای در روز اربعین برگزار شود در فضای باز و با جمعیت محدود خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، بر احیای خانگی روضه سیار در کوچه‌ها توسط مادحین استان تاکید کرد و افزود: مهدی رسولی در این خصوص فعالیت خوبی داشت.

کد خبر 5035573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha