۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

مدیر نظارت بر امور درمان علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

پلمپ یک مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز در اردبیل

پلمپ یک مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز در اردبیل

اردبیل - مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پلمب یک واحد مرکز مشاوره مامایی غیر مجاز در اردبیل خبر داد.

روزبه مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همشهریان باید از مراجعه به واحدها و مؤسسات غیرمجاز درمانی خودداری کنند اظهار کرد: در بازدید کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و پس از هماهنگی با اداره اماکن نیروی انتظامی، یک واحد مرکز مشاوره مامایی غیرمجاز پلمپ شد.

وی به تخلفات صورت گرفته در این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز به دلیل مداخله در امور درمان توسط افراد فاقد صلاحیت و فعالیت در شرایط و فضای فیزیکی غیر استاندارد و نیز اخذ مبالغ نامتعارف از مراجعین، پلمب و پرونده این مرکز جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن هشدار به افراد غیر متخصص در رابطه با دخالت در امور درمان خاطرنشان کرد: بدون همکاری و اطلاع رسانی مردم شناسایی و نظارت بر این مراکز مشکل خواهد بود به همین خاطر درخواست ما از همشهریان عدم مراجعه به این مکان‌ها است.

مقدم افزود: پزشکان و متخصصین و همکاران کادر پزشکی باید پروانه مطب خود در را معرض دید عموم مردم نصب کنند و مراجعین نیز به دقت این گواهی را کنترل و سپس اقدام به ادامه درمان و دریافت خدمات درمانی کنند.

وی در پایان از مردم خواست هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گزارش دهند.

کد خبر 5037750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha