۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

پیش‌بینی تندبادهای لحظه‌ای و رگبار خفیف باران در استان بوشهر

پیش‌بینی تندبادهای لحظه‌ای و رگبار خفیف باران در استان بوشهر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای برخی نقاط استان بوشهر در ساعات آینده، تندبادهای لحظه‌ای و رگبار خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود و در برخی ساعات بر سرعت جریانات جنوبی افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز، طی ساعاتی احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی توأم با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای و رگبار خفیف و پراکنده باران بر روی دریا و سواحل استان و برخی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد، در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی بر روی دریا و برخی نقاط مرتفع شرقی استان احتمال رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5037880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha