۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۹

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان:

برای ایجاد بیمارستان دوم دامغان اقدام شود/ضرورت عمل به وعده‌ها

برای ایجاد بیمارستان دوم دامغان اقدام شود/ضرورت عمل به وعده‌ها

دامغان- رئیس شورای اسلامی شهر دامغان خواستار پیگیری ساخت دومین بیمارستان بزرگ در این شهر شد و گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به وعده‌های خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر دامغان به میزبانی سالن جلسات شورای شهر، با اشاره به بالا بودن آمار بیماران کرونایی در این شهرستان گفت: ضرورت دارد تا این بیماران از دیگران جدا شوند همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان باید به مطالبه به حق مردم دامغان توجه و نسبت به راه اندازی بیمارستان دوم هرچه سریع‌تر اقدام کند.

وی افزود: طی واقعیت‌های امکان ناپذیر در مورد بیماران کرونایی در دامغان و خطرناک بودن بخش‌های مختلف بیمارستان ولایت شامل سی تی اسکن، دیالیز و … راه اندازی بیمارستان سابق برادران رضایی دامغان و جدا سازی بیماران عادی از کرونایی نیاز اساسی مردم شهرستان است که دانشگاه علوم پزشکی سمنان باید به این نیاز مردم پاسخ دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان اضافه کرد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در دامغان از حالت قرمز عبور کرده و بسیار خطرناک و غیر قابل تحمل گشته به طوری که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود دامغان را در زمره پنج شهرستان پرخطر کشور اعلام کرده است.

زارع زاده با بیان اینکه تا چه زمان باید منتظر وعده‌های امروز و فردای مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان سمنان باشیم و بیماری بی رحم کرونا از مردم دامغان قربانی بگیرد، ابراز کرد: تنها بیمارستان شهرستان (بیمارستان ولایت) محل رجوع، بستری و درمان تمامی بیماران اعم از عادی، سالک و کرونایی است و این امر آن مرکز را به محل خطر برای گسترش و شیوع بیماری مبدل ساخته است.

کد خبر 5040287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      بیمارستان را طوری بسازیم که سردخانه و انبار مناسب برای ذخیره استراتژیک داروهای کم یاب و پرمصرف را داشته باشند تا بیمار مجبور نباشد برای تهیه دارو به خارج از بیمارستان به بازار آزاد و دلالی مراجعه کند
    • علی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      برای بیمارستان ها که در مناطق دور افتاده و محروم هستند امکانات لازم برای فرود بالگرد امدادی در نظر بگیریم و حداقل مجهز به یک بالگرد باشند، همچنین دارای زیرساخت آزمایشگاهی باشند مخصوصا آزمایش خون
    • حسن IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      جای تاسف و تعجب دارد شهری با جمعیت بیش از صد هزار نفر یک بیمارستان دارد. مسئولان استانی و شهرستانی سکوت شان تاسف آور است.