۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷

دادگستری تهران اعلام کرد؛

رسیدگی فوری به تخلفات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا

رسیدگی فوری به تخلفات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا

دادگستری تهران از برخورد قانونی سریع با متخلفین عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری تهران، از برخورد قانونی سریع با متخلفین عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

محمدرضا مرادی حقگو سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: سرپرستان و مدیران واحدهای قضایی و ستادی در مورد نحوه، چگونگی و ترتیبات اجرایی مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص کارکنانی که شیوه نامه‌های مذکور را رعایت نمی‌کنند؛ متخلفان را به این معاونت معرفی نمایند.

وی متذکر شد: شایسته است جهت طی تشریفات قانونی، مفاد بخشنامه و شیوه نامه‌های بهداشتی به نحو مقتضی به اطلاع کلیه کارکنان اداری رسانده شود.

کد خبر 5040558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      4 0
      درمخابرات کاشان فقط کارمندان رسمی شامل طرح مقابله با کرونا شده اند وبخش خصوصی اصلا شامل این طرح نشدن مگه ما چه فرقی با اونا داریم پس عدالت کجاست در این مملکت عادل؟؟؟؟؟همیشه رسمی ها عرب بودن وما شرکتی ها {شسکام} عجم
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      2 0
      درمخابرات کاشان نیروهای رسمیی هستن که تنها یک اتاق برای خودشان دارن و باکسی رفت وامد ندارن شامل طرح مقابله با کرونا شدن ولی نیروهای شرکتی که 10نفری تو یه اتاق هستن و رفت وامد مردم هم دارن شامل این طرح نمیشتن؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مهدی جلیل زاده IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      2 0
      سلام در خصوص حضور دانش آموزان برای امتحانات در ایام کرونا؟؟؟؟ آیا این همه مشکلات و جانباختگان از ویروس و شرایط بحرانی نشانگر این نیست که تجمع مجدد شکل نگیرد؟ حضور دانش آموزان برای امتحانات واقعا این همه ضرورت دارد که خدای نکرده خانواده ای دچار مشکل شود؟؟؟ تجربه بازگشای مدارس در اول مهر کافی نیست ؟؟؟
    • مینا IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال الان هفته دوم کاری هستش که ما هر روز سرکار می رویم مگه دو سوم کارمندان نباید سرکار باشند . این درصورتی است که در واحدهای دیگر اینجوری نیست .
    • سعیدپور IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      شرکت توزیع برق استان البرز در سال 1400 به طور خودجوش دورکاری کارمندان را اصلا اجرایی نمیکند و کارمندان به طور صد در صدی در شرکت حضور دارند.
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      من کارمند اداره مرکزی بانک کشاورزی هستم برخی از مسئولین ادارات تفسیرشان از دستور ستاد مباررزه با کرونا ، یک روز دور کاری است! این عدم عدم رعایت قوانین را باید به چه کسی گزارش کنیم؟ مسئول چطور می تواند چنین تصمیمی بگیرد
    • شهین IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 0
      باسلام با وجود عدم حضور کارکنان در شهر تهران در روزهای پیک کرونا پرسنل پشتیبانی بیمارستان های تامین اجتماعی حق استفاده از تعطیلی ندارند در ثانی پاداش کرونا به ان ها نیز تعلق نمیگیرد