۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران:

۷۱۰۰ کیلومتر از شبکه برق پایتخت نوسازی شد

۷۱۰۰ کیلومتر از شبکه برق پایتخت نوسازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی، نوسازی و با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران امروز در مراسم بهره برداری از طرح هوشمندسازی مرکز اتفاقات (هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار، با اعلام اینکه شبکه فشار ضعیف هوایی تهران را نوسازی کردیم، گفت: با چنین اقدامی ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی، نوسازی شد. هدف از اجرای چنین طرحی افزایش ضریب پایداری شبکه، کاهش تلفات و تأمین رضایت حداکثری شهروندان است که توانستیم این شبکه را با کابل خودنگهدار جایگزین کرده و در نتیجه اهداف خود را اجرایی کنیم.

وی افزود: ۱۳ درصد از مشترکین برق کل کشور و همچنین مصرف ۱۰ درصد برق کل ایران را در تهران شاهد هستیم. این در حالی است که ۶۵۰ مرکز حساس اداری، نظامی و بین المللی در پایتخت فعال است و در طول سال نیز شاهد برگزاری بیش از هزار رویداد مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … هستیم که چنین شرایطی، اهمیت تأمین ایمن و پایدار برق برای این شهر را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام مسؤول با اجرای طرح نوسازی شبکه هوایی پایتخت، همزمان با اصلاح بیش از یک میلیون انشعاب برق، ۱۰۰ هزار جعبه انشعاب، تعویض و بازسازی شده و ۵۰ هزار پایه برق فرسوده نیز به منظور تأمین ایمنی شهروندان، اصلاح معماری شبکه برق شهری و بهبود شاخص‌های برق‌رسانی به مشترکان، تعویض شد.

کد خبر 5047391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      کابل ها و همه تجهیزات اتصالات برق در شهرها به زیر زمین منتقل شوند جلوی دزدی کابل های برق گرفته شود و شبکه برق در مقابل بحران، جنگ، طوفان، بارش شدید برف محفوظ باشد، به زیبایی بصری شهر هم کمک میکند
    • علی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      وجود دکل های برق و تجهیزات انتقال در شهرها در زمان سیل، زلزله، طوفان، حملات هوایی دشمن برای شهروندان خطرات بسیار دارد و سقوط دکل موجب بسته شدن راه، آتش سوزی و برق گرفتگی میشود، خطوط برق زیرزمین باشد