۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷

معاون وزیر کار تاکید کرد؛

احیای مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر

احیای مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر

پلدختر- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت احیای مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی منصوری امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پلدختر، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت کار رفع موانع بانکی و تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی است که شناسایی بررسی و مرتفع می‌شود.

وی، بر ارتقای توسعه اجرای طرح‌های پایدار در شهرستان تاکید کرد و افزود: طرح‌ها باید در راستای رفع نیازهای معیشتی مردم و با به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: احیای مشاغل آسیب دیده از سیل و راه اندازی مشاغل خانگی از اهدافی است که در پلدختر پیاده می‌شود و باید مورد توجه قرار گیرند.

منصوری، افزود: نخبگان و متولیان امر می‌توانند با شناسایی طرح‌های مؤثر در توسعه اشتغال پایدار در شهرستان پلدختر با معرفی و ارائه این طرح‌ها به تحقق این امر کمک کنند.

وی، یادآور شد: ارائه طرح‌هایی در سطح کلان مانند زنبورداری، تولید عسل و صنایع تبدیلی آن، راه اندازی مکان‌هایی پرورش دام در سطح وسیع و مانند آن از جمله طرح‌هایی است که می‌توانند در شهرستان ایجاد اشتغال پایدار کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه آب برای کشاورزی پلدختر را یکی از مشکلات این حوزه دانست و افزود: کشاورزان برای رفع این مشکل می‌توانند به جای استفاده از یک پمپاژ از ایستگاه‌های مشترک استفاده کنند.

منصوری، گفت: برای اجرای طرح‌های کارشناسی، برگرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان در راستای توسعه اشتغال در پلدختر منابع مالی مورد نیاز با نظارت متولیان امر در اختیار مجری طرح قرار می‌گیرد.

کد خبر 5048481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha