۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۴

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

مطالبه مردم یزد برای استقرار نیروی انتظامی در برخی مناطق محقق شود

مطالبه مردم یزد برای استقرار نیروی انتظامی در برخی مناطق محقق شود

یزد ـ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی تلاش کند تا مطالبه مردم برخی مناطق یزد از جمله شاهدیه برای استقرار نیروی انتظامی محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، صبح امروز در دیدار با فرماندهی و کادر نیروی انتظامی استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با گرامیداشت این هفته، امنیت را یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند دانست و اظهار داشت: دشمن تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت اجتماعی ما دارد و در این مسیر از تمام امکانات خود بهره می‌گیرد.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی که امنیت کشور و استان یزد را به بهترین شکل ممکن تأمین کرده عنوان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی بالاترین امنیت را در بین کشورهای مختلف دارد و بخش مهمی از این مهم را مرهون فعالیت‌های نیروی انتظامی هستیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با نهایت اقتدار در برابر کسانی که می‌خواهند نظم و آرامش کشور را به هم بزنند ایستاده و اجازه هیچ حرکتی در راستای برهم زدن امنیت جامعه را به هیچکس نمی‌دهد.

جوکار ادامه داد: نیروی انتظامی باید در بالاترین جایگاه در جامعه باشد و اعتماد مردم به این نهاد هم روز به روز افزایش پیدا کند کما اینکه در طول سال‌های قبل این اتفاق رخ داده و در طول سال‌های گذشته مردم اعتماد بسیار خوبی به این نهاد پیدا کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان یزد موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده افزود: نیروی انتظامی یزد باید برای تمام استان‌های کشور یک الگوی کامل به حساب بیاید و در حال حاضر هم به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشته این اتفاق رخ داده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بررسی مشکلات محلات یزد در شهر شاهدیه و منطقه حسن آباد یزد گفت: در این دو منطقه در حوزه امنیت و استقرار نیروی انتظامی مردم انتظارات به حقی دارند که باید برطرف شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست شاهدیه مقرر شد که نیروی انتظامی به صورت ثابت تا سه ماه آینده در این شهر مستقر شود و درخواست داریم که پیگیری لازم برای تحقق این مصوبه با جدیت انجام شود

کد خبر 5054284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha