۷ آبان ۱۳۹۹، ۸:۲۲

استاندار ایلام:

خروجی جلسات در ایلام منجر به رفع مشکلات مردم شود

خروجی جلسات در ایلام منجر به رفع مشکلات مردم شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه خروجی جلسات در ایلام باید منجر به رفع مشکلات مردم شود، گفت: فرصتی برای وقت تلف کردن و یا به حاشیه رفتن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز رفع موانع تولید استان در اداره صمت استان، اظها ر کرد: در این ستاد مقرر شد دستگاه‌های اجرایی که مجوزها را صادر می‌کنند مثل آب، برق، گاز یا دستگاه‌هایی که با دریافت‌ها و پرداخت‌ها سرو کار دارند مثل بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و … نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خود را به این مرکز بفرستند.

وی با اشاره به اینکه زمان کار این مرکز از ۸ صبح تا ۸ شب است، گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی مصوبه‌ای در کارگروه تسهیل و یا ستاد اقتصاد مقاومتی داشتند و با مانعی روبه رو شد می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند تا با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی در کمترین زمان ممکن بر سر رفع مانع تصمیم گیری شود.

وی افزود: در گذشته وقتی مشکلی پیش می‌آمد فرد مجبور بود از این اداره به آن اداره کلی وقت و زمان تلف کند و تازه نتیجه هم نمی‌گرفت، اما با شروع به کار این مرکز همه ادارات نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند و اگر ابهامی در ارتباط با هر اداره بود همانجا بدون فوت وقت رفع می‌شود.

لزوم کمک و همکاری مسئولان در رفع مشکلات مردم

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که در این مرکز هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید اجرایی شود، گفت: مدیران وقتی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خود را به این مرکز معرفی می‌کنند دیگر حق ندارند بر سر راه تصمیمات اتخاد شده مانع ایجاد کنند.

وی با عنوان این مطلب که ایجاد این مرکز یک گام اساسی و ارزشمند در رفع بروکراسی اداری و رفع موانع تولید در استان است، گفت: از این بابت از تمامی دست اندرکاران امر تشکر می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به شرایط سخت کشور خواستار کمک و همکاری مسئولان در رفع مشکلات مردم شد و گفت: ما همیشه باید خدمتگذار مردم باشیم به ویژه در این شرایط که مردم با تنگناهایی مواجه هستند، لازم است با افق دید بلند در رفع مسائل و مشکلات مردم بیشتر هوای آنان را داشته باشیم.

وی با عنوان این مطلب که فرصتی برای وقت تلف کردن و یا به حاشیه رفتن نیست، تاکید کرد: در این جلسات باید دنبال خروجی کار برای رفع مشکلات مردم باشیم و نسبت به عملیاتی کردن وعده‌های داده شده اقدام کرد.

کد خبر 5058086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha