۷ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۵

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

اهانت به رسول الله(ص) نشانه کینه دشمنان است

اهانت به رسول الله(ص) نشانه کینه دشمنان است

سمنان- حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان در واکنش به سخنان ماکرون رئیس جمهور فرانسه، اهانت به رسول خدا (ص) را نشانه کینه دشمنان دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان سمنان؛ در پی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت از توهین وی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز در محکومیت شدید این اظهارات صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) بیانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان قرآن است. اهانت به پیامبر اکرم (ص) این عصاره اخلاق، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیا الهی است. این یک توطئه طراحی شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است.

حمایت از اقدام موهن به بهانه آزادی عقیده حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی خصوصاً خاتم آن‌ها رسول مکرم اسلام را که پروژه‌ای شکست خورده اما شتاب دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود را محکوم نموده اعتراض و خشم خود را ابلاغ نموده وبا عزمی راسخ نسبت به تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم در جهت هدایت جامعه، ثابت قدم بوده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد که با اعتراض همه جانبه خشم و نفرت خود را نسبت به این سیاست‌های پلید اسلام ستیزی اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیگر گروه‌های مردمی و مسئولان استان سمنان نیز اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کرده‌اند.

کد خبر 5058189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha