۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

استاندار گیلان:

دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمتگزاری مسوولان را تقویت می کند

دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمتگزاری مسوولان را تقویت می کند

املش- استاندار گیلان گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران روحیه خدمتگزاری مسوولان را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه با همراهی معاون امور باغبانی وزیر کشاورزی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی همزمان با دهه کرامت در جریان سفر به شهرستان املش و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهید والامقام علی علی محمدی با اعضای خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشت.

وی ضمن گفت و گوی صمیمانه با برادر و اعضای خانواده این شهید اظهار کرد: گیلانی‌ها به معنای واقعی نماد ایثار و شهادت در ایران هستند و از این بابت همه مدیون این مردمان بزرگ هستیم.

اسدالله عباسی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران روحیه خدمتگزاری مسؤولان را تقویت می‌کند، افزود: برای تداوم راه شهدا بایست در مسیری که آنها برای تداوم آن فداکاری کرده‌اند، گام برداشت.

وی با قدردانی از جانفشانی‌های خانواده شهدا در تربیت فرزندانی در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در مقابل جانفشانی آنان انجام دهیم.

دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمتگزاری مسوولان را تقویت می کند

گفتنی است، شهید «علی علی محمدی» تاریخ اول تیر ۱۳۴۹ در شهر املش دیده به جهان گشود و پس از دلاوری‌های فراوان در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی ماووت به شهادت رسید.

کد خبر 6108960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha