۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰

فرماندار کاشان:

تجهیز مدارس کاشان به ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تجهیز مدارس کاشان به ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کاشان - فرماندار کاشان گفت: برای تجهیز مدارس شهرستان کاشان حدود ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر مرتضایی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گسترده خیران کاشانی در امر مدرسه سازی اظهار داشت: حضور این بزرگواران باعث شده است که کاشان به عنوان یک الگو برای استان و کشور معرفی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خیران کاشان در امر مدرسه سازی علاوه بر کمیت توجه ویژه ای نیز به کیفیت دارند، ابراز داشت: این موضوع در کاشان نسبت به چهار استانی که پیش از این قبلاً من در آنها مسئولیت داشتم به خوبی مشهود است.

فرماندار کاشان مدارس ساخته شده توسط خیرین کاشانی را فقط متشکل از چند کلاس ندانست و تصریح کرد: مجتمع‌های آموزشی و ورزشی که توسط خیرین در کاشان ساخته می‌شود علاوه بر کلاس و سایت اداری، کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه، سالن ورزشی و حتی اتاق بهداشت نیز هست.

وی با اشاره به اینکه کاشان برترین شهرستان از نظر ساخت مدارس با کیفیت از طریق خیرین در دولت معرفی شده است، خاطرنشان کرد: حضور خیران و مشارکت در مدرسه سازی مایه مباهات و افتخار برای هر کاشانی است.

مرتضایی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات برای تجهیز مدارس کنونی افزود: در حال حاضر و با توجه به نظرات کارشناسان حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس کاشان لازم است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اینکه باید کیفیت آموزشی در مدارس حفظ شود، گفت: امیدواریم خیران برای خرید و تهیه ملزومات لازم برای آموزشی مجازی به منظور استفاده خانواده‌های کم بضاعت و کمتر برخوردار نیز ورود پیدا کنند.

کد خبر 5059497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha