۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶

شریعتی در صحن مجلس:

طرح تامین کالاهای اساسی تورم زا نیست/ وضعیت ارزی دولت خوب است

طرح تامین کالاهای اساسی تورم زا نیست/ وضعیت ارزی دولت خوب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تامین کالاهای اساسی به هیچ وجه تورم زا نیست و مجلس به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی بین مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی پیشنهادات الحاقی به طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی، گفت: دولت بارها با طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی مخالفت کرده و تاکید می‌کند این طرح در جامعه تورم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی مردم است اما دولت با مجلس در این زمینه همکاری نداشته است و ناکارآمدی‌های خودش را به این طرح نسبت می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تامین کالاهای اساسی به هیچ وجه تورم زا نیست بلکه عدالت را در توزیع کالاهای اساسی ایجاد می‌کند و مجلس به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است.

شریعتی درباره وضعیت ارز، گفت: در حال حاضر وضعیت ارزی کشور خوب است و حتی می‌توان گفت از سال گذشته و حتی از سال آخر دولت دهم نیز بهتر است اما مشکل این است که دولت بخشی از ارزهای خود را در حسابی خاص بلوکه کرده است و وارد چرخه ارزی نمی‌کند.

وی همچنین در جریان بررسی کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در تذکر دیگر، گفت: در سالیان متمادی، کشور متهم به نظارت استصوابی نادرست بوده و این که عده‌ای حقشان ضایع می‌شود در حالی که عده دیگری برای اندک پستی باید شأن خود را اثبات کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دوستان مصلحت کشور را فدای یک یا احیانا چند نفر خارج از مجلس که ممکن است علاقه داشته باشند رئیس جمهور شوند، نکنند.

شریعتی با بیان اینکه سیاست های کلی انتخابات اجازه داده که مجلس به این موضوع ورود کند و مجلس هم شأنش این است که وارد شود،گفت: چرا مانع این می شوند که به شورای نگهبان و وزارت کشور کمک کنیم؟

کد خبر 5061147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha