۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۸:۲۸

به میزبانی دانشگاه زنجان محقق می‌شود؛

برگزاری کنفرانس بین‌المللی ۲۰۲۰ مدیریت ثبت دانشگاه‌ها در زنجان

برگزاری کنفرانس بین‌المللی ۲۰۲۰ مدیریت ثبت دانشگاه‌ها در زنجان

زنجان-رئیس دانشگاه زنجان، از برگزاری کنفرانس بین‌المللی ۲۰۲۰ مدیریت ثبت دانشگاه‌ها به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن نجفیان شامگاه شنبه در جلسه هفته پژوهش که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش موضوعی است که از دیرباز تا به امروز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و امروز اهمیت این موضوع دوچندان است، گفت: یکی از برنامه‌های این دانشگاه، برگزاری کنفرانس بین‌المللی ۲۰۲۰ مدیریت ثبت دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه همه ساله شاهد برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه هستیم، افزود: در همین راستا امسال نیز این برنامه‌ریزی‌ها توسط ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در کشور صورت گرفته و معتقدیم با وجود شرایط متفاوتی که امسال داریم، نباید از کیفیت برنامه‌های هفته پژوهش کاسته شود.

نجفیان با یادآوری اینکه یکی از نقاط ضعف برنامه‌های هفته پژوهش در سال‌جاری ممکن است به واسطه شیوع ویروس کرونا، نبود رنگ و بوی عملی برخی از فعالیت‌ها طی این هفته باشد، تصریح کرد: فارغ از اینکه اولویت در برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است اما نباید اصل موضوع کمرنگ جلوه داده شود.

رئیس دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه اهتمام لازم برای برگزاری مطلوب کنفرانس بین‌المللی ۲۰۲۰ مدیریت ثبت دانشگاه‌ها صورت گیرد، ادامه داد: آنچه که امروز باید در خصوص برگزاری مطلوب این کنفرانس بین‌المللی مدنظر داشت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه باید صورت گیرد.

نجفیان با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته پژوهش، خاطرنشان کرد: «مدرسه و دانشگاه و دستاوردهای پژوهش و فناوری»، «پژوهش و فناوری، مشارکت ملی»، «پژوهش، فناوری و جهش تولید»، «پژوهش و بزرگداشت پژوهشگران و فناوران برتر و حامیان آنان»، «پژوهش، فناوری و علوم انسانی» و «روز وحدت حوزه و دانشگاه» عناوین هفته پژوهش است.

وی با یادآوری اینکه ارائه دستاوردهای پژوهشی در قالب نمایشگاه مجازی می‌تواند بدون محدودیت زمانی در سایر روزها نیز ارائه شود، خاطرنشان کرد: در قالب نمایشگاه مجازی، شاهد ارائه دستاوردهای چند دقیقه‌ای استان در حوزه پژوهش و فناوری خواهیم بود که قرار است به صورت فیلم به معرفی این دستاوردها پرداخته شود.

کد خبر 5066029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha