۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۶

امیر نعمتی:

مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی «هم‌افزایی» است

مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی «هم‌افزایی» است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با هم‌افزایی و روحیه جهادی در تمامی بخش‌های «نزاجا» گام‌های بسیار بلندی را در حوزه‌های مختلف رزمی و توان دفاعی کسب کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نوذر نعمتی در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با بیان اینکه امروز کارآمدی یکی از مولفه‌های مهم در حوزه توان دفاعی در سطح نیروهای مسلح است، گفت: کارآمدی یگان‌ها با هم‌افزایی تمامی بخش‌های مختلف در سطح نیروی زمینی ارتش صورت می‌گیرد و هم‌اکنون و با توجه به شرایط منطقه، «هم‌افزایی» مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی است.

وی افزود: هم‌اکنون نیروی زمینی ارتش در اوج قدرت نظامی است و تمامی نیروها با روحیه جهادی در مناطق مختلف کشور به حفظ و حراست از تأمین امنیت مرزهای کشور مشغول هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور یگان‌های مختلف در مناطق مرزی شمال غرب کشور، افزود: با توجه به مناقشه دو کشور همسایه در نزدیکی مرزهای ما، به جهت تأمین امنیت مرزهای کشور و ایجاد آرامش و امنیت هموطنان عزیز مناطق مرزی، نیاز بود که این قسمت از منطقه با استقرار یگان‌های نظامی حفظ شود که اکنون هیچ مشکلی در منطقه نداریم.

نعمتی با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی در نیروی زمینی، اظهار داشت: همدلی و هم‌افزایی موجب شده است نیروی زمینی ارتش در حوزه کار آمدی به دستاوردهای بزرگی نائل شود.

وی تصریح کرد: حضور کارکنان عقیدتی سیاسی در ماموریت‌های مختلف کنار فرماندهان موجب می‌شود تا فعالیت‌های رزمی با دلگرمی و به نحو مقتضی انجام شود.

کد خبر 5067456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha