۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۱۰

در پیامی؛

امیر نصیرزاده در گذشت رحیم جدی اردبیلی را تسلیت گفت

امیر نصیرزاده در گذشت رحیم جدی اردبیلی را تسلیت گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت استاد پیشکسوت و دارنده سوت طلایی فدراسیون جهانی کشتی رحیم جدی اردبیلی، برادر خلبان غفور جدی اردبیلی را به جامعه ورزشی و مردم شریف اردبیل تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت استاد پیشکسوت و دارنده سوت طلایی فدراسیون جهانی کشتی رحیم جدی اردبیلی، برادر سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی را به جامعه ورزشی و مردم شریف اردبیل تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

از آغاز فراگیری ویروس کرونا،   ملت شریف ایران برغم تلاش شبانه روزی و مجاهدانه ی کادر درمانی کشورمان، متاسفانه در سوگ از دست دادن تعدادی از عزیزان خویش به دلیل ابتلا به این بیماری منحوس نشسته اند. در این بین، خانواده بزرگ و شریف نیروی هوایی ارتش دردمندی و داغداری از دست دادن تعدادی از پیشکسوتان شریف و منسوبین خود را تجربه کرده است.

امروز نیز متاسفانه رسانه های ورزشی خبر درگذشت استاد پیشکسوت و داور ممتاز بین المللی کشتی کشورمان و مدرس خوشنام  و دارنده سوت طلایی فدراسیون جهانی کشتی " فیلا " طی دهه های متمادی را مخابره کردند.

زنده یاد استاد رحیم جدی اردبیلی که در گود زورخانه و دایره ی تشک کشتی، آوازه ای در بین پهلوانان سرزمین ما داشت، برادر سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی _ پهلوان نبردهای هوایی و میدان مبارزه ی توامان با نفس و دشمن متجاوز بود.

این سوگ بزرگ را به جامعه ورزشی کشورمان بویژه علاقه مندان به ورزش پهلوانی ایران، اهالی غیرتمند اردبیل و خانواده ی خلبان شهید غفور جدی اردبیلی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان غفران الهی و برای جامعه ی بشری و ملت شریف مان دفع شر این ویروس منحوس و تندرستی مسئلت می نمایم.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
 

کد خبر 5068636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha