۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷

فرماندار گناوه:

گناوه محدودیت‌های تردد درون شهرستانی ندارد

گناوه محدودیت‌های تردد درون شهرستانی ندارد

گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اجرای دور جدید محدودیت های همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان گناوه گفت: محدودیت‌های تردد درون شهرستانی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در حاشیه آغاز اجرای این محدودیت‌ها اظهار داشت: همزمان با آغاز اعمال محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا این محدودیت‌ها در گناوه از صبح امروز آغاز شده است.

فرماندار افزود: جلسات ستاد مقابله با کرونا شهرستان تشکیل و اعمال ضوابط و مقررات در روزهای قبل اطلاع رسانی شده است و از امروز مبادی ورودی و خروجی شهرستان تعیین و کنترل می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای انتظامی همکاری خوبی در این زمینه دارند.

وی یادآور شد: در راستای اجرای ضوابط و مقررات جدید ستاد مقابله با کرونا، سه کارگروه تشدید نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشاغل گروه ۱ و ۲، کارگروه نظارت بر پروتکل‌ها در مشاغل گروه ۳ و ۴، کارگروه تدارکات و پشتیبانی نیروهای در کنترل مبادی ورودی و خروجی در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار گناوه گفت: در سطح شهرستان همدلی و همکاری خوبی بین مسئولان و مردم هم در سطح بخش مرکزی و هم بخش ریگ وجود دارد.

وی گفت: از همه مردم درخواست می‌شود که در اجرای محدودیت‌های جدید مانند گذشته همکاری و همیاری لازم را با مسئولان داشته باشند تا بتوان زنجیره انتقال ویروس را قطع کرد و فشارها بر کادر درمان و پزشکی کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تردد درون شهرستانی نداریم ولی انتظار می‌رود تردد کمتر شود تا کنترل و مقابله با شیوع کرونا مؤثر خواهد باشد.

مهرجو با بیان اینکه ورودی شهر گناوه فقط از سمت میدان امام علی (ع) و خروجی از سمت میدان بسیج پیش بینی شده است افزود: تردد با پلاک غیربومی ممنوع است ولی شهروندانی که پلاک‌شان مربوط به گناوه نیست با کارت ملی و یا بیمه‌نامه می‌توانند عبور کنند و کارمندان نیز باید نامه داشته باشند.

کد خبر 5076771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha