۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۸

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

منتظر اقدامات جهادی قرارگاه خاتم الانبیا در خراسان شمالی هستیم

منتظر اقدامات جهادی قرارگاه خاتم الانبیا در خراسان شمالی هستیم

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی آخرین استانی است که میزبان قرارگاه خاتم بوده، گفت: توقع داریم قرارگاه این تأخیر را با اقدامات جهادی جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر ظهر امروز در شورای اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی از استعدادهای بالایی برخوردار است که بزرگترین آن مردمی هستند که در برابر کمبودهای فراوان با نجابت رفتار کرده و سکوت می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای ویژه استان در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، گفت: امیدواریم با حضور قرارگاه خاتم الانبیا در استان باری دیگر شاهد تحول در زیرساخت‌های خراسان شمالی باشیم.

وی افزود: زمانی که شرکت‌های خارجی به دلیل تحریم پروژه‌های کشور را نیمه تمام رها کردند این قرارگاه خاتم بود که با جهاد علمی و جهاد سازندگی به میدان آمد و جای خالی آنها را پر کرد و نگذاشت کشور در این حوزه فلج شود.

پاکمهر با اشاره به اجرای ۱۵ هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه سازندگی سپاه در کشور، بیان داشت: از این قرارگاه انتظار داریم ظرفیت‌های بالقوه خراسان شمالی را بالفعل کند تا بخشی از محرومیت‌های استان رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: خراسان شمالی آخرین استانی است که میزبان قرارگاه بوده لذا توقع داریم این تأخیر با اقدامات جهادی جبران شود.

وی همچنین با اشاره به گمانی زنی‌هایی مبنی بر واگذاری کارخانه آلومینا جاجرم به شستا، گفت: نگران وقوع این تصمیم هستیم زیرا آلومینا نیز سرنوشت مشابه پتروشیمی در انتظارش خواهد بود.

پاکمهر در انتها بیان کرد: شستا مدت هاست سرمایه پتروشیمی را از استان خارج می‌کند لذا معتقدیم باید آلومینا به قرارگاه خاتم واگذار شود تا ضمن اجرای فازهای بعدی، از محل درآمد آن پروژه‌های دیگری در استان اجرا شود.

کد خبر 5080622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha