۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴

رئیس کل دادگستری مازندران:

۷۴ هزار مازندرانی از خدمات و مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شدند

 ۷۴ هزار مازندرانی از خدمات و مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شدند

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در هفت ماه اول امسال واحدهای ارشاد و معاضدت به بیش از ۷۴ هزار نفر خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری به همراه معاون منابع انسانی و معاون قضائی در امور شورای حل اختلاف استان با ۲۵ نفر از مراجعین دیدار کرد و در حاشیه این دیدار گفت: دیدار حضوری با مردم علاوه بر احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع این فرصت را فراهم آورده تا مسئولین قضائی با استماع مشکلات مردم به صورت مستقیم در احقاق حقوق مردم تلاش بیشتری نمایند و مردم که ولی نعمتان ما هستند نیز در راهروهای دادگاه‌ها و دادسراها سرگردان و بلاتکلیف نباشند.

حجت الاسلام اکبری همچنین اظهار داشت: در هفت ماهه سال جاری، واحدهای ارشاد و معاضدت مستقر در حوزه‌های قضائی مجموعاً به تعداد ۷۴ هزار و ۳۶۸ نفر از مراجعین حضوری، خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.

این مقام عالی قضائی استان همچنین اظهار داشت: در هفت ماه جاری نیز برای تعداد ۲۷۶ نفر از مراجعین که از توان مالی خوبی برخوردار نبودند وکیل معاضدتی و برای تعداد ۳۲ نفر نیز کارشناس معاضدتی رایگان تعیین و معرفی شد

کد خبر 5080814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha