به نقل از روزنامه هاآرتص؛

دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین به تعویق افتاد

دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین به تعویق افتاد

روزنامه «هاآرتص» چاپ فلسطین اشغالی روز پنج شنبه در گزارشی از به تعویق افتادن دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی روز پنج شنبه در گزارشی اعلام کرد که دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بحرین به تعویق افتاده و این دیدار احتمالاً اواسط ماه دسامبر انجام خواهد شد.

این در حالی است که روز سه شنبه نتانیاهو اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک و به دعوت «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولیعهد بحرین از این کشور دیدن کند.

روزنامه هاآرتص در گزارش خود اعلام کرد که در پی لغو دیدار نتانیاهو از امارات متحده عربی به دلیل مراسم جشن روز ملی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده از بحرین دیدار نخواهد کرد.

با این حال، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارد.

گفتنی است که روز هجدهم اکتبر ۲۰۲۰، بحرین و رژیم اشغالگر قدس اعلامیه‌ای مشترک را با میانجی گری ایالات متحده و در زمینه برقراری روابط دیپلماتیک و صلح آمیز امضا کردند که با امضای هفت یادداشت تفاهم دیگر در زمینه‌های مختلف و با هدف پایه گذاری همکاری متقابل و سودمند برای دو طرف همراه شد.

امارات متحده عربی و بحرین همچنین در روز پانزدهم سپتامبر سال جاری توافقنامه‌ای را با هدف برقراری روابط دیپماتیک و عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند. مراسم امضای این توافقنامه‌ها که حاصل میانجی گری واشنگتن بود، در کاخ سفید برگزار شد.

کد خبر 5080988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha