۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲

نائب رئیس مجلس:

ارزش افزوده زمین‌های گلستان شهر بجنورد باید در همین محل هزینه شود

ارزش افزوده زمین‌های گلستان شهر بجنورد باید در همین محل هزینه شود

بجنورد- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش افزوده زمین‌های اطراف مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد باید برای خود مردم این منطقه هزینه شود و نباید آن را در اختیار دیگر نهادها قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی، اظهار کرد: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی می‌تواند مشکلات جوانان این استان را در حوزه مسکن حل کند.

نایب رئیس مجلس با رد ادعای مازاد بودن مسکن‌های مهر خراسان شمالی، گفت: این منازل با قیمت‌های پایین به مردم واگذار شود تا جوانان خانه دار شوند؛ آن وقت می‌بینیم که خانه‌ها اضافه نیست.

وی افزود: خرید منازل جدید از طریق بنیاد مسکن شامل ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض می‌شود و سعی می‌کنیم مبلغ وام را بیشتر کنیم.

نیکزاد با تاکید بر اینکه هیچ منتی برای ارائه وام به مردم نیست، گفت: ‏‬پولی که صاحبان خانه‌های مسکن مهر به عنوان قسط به بانک مسکن می‌پردازند باید دوباره در قالب وام ۴ درصد به مردم واگذار شود اما اکنون این وام ۱۸ درصد است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در انتها بیان داشت: ارزش افزوده زمین‌های اطراف مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد باید برای خود مردم این منطقه هزینه شود و نباید آن را در اختیار دیگر نهادها قرار داد.

کد خبر 5081164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha