۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

۷۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی ساخته می شود

۷۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی ساخته می شود

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از احداث ۷۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز محمدی صبح امروز در مراسم آئین افتتاح و واگذاری ۱۰ واحد مسکن روستایی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای تأمین نیازهای مددجویان و توانمندسازی آنان نیازمند همکاری و تعامل همه نهادها و دستگاه‌های اجرای است که در این راستا بسیج سازندگی تعامل مثبت و سازنده‌ای با این سازمان داشته است.

وی افزود: طی تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی مقرر شد که ۷۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه احداث شود که در حال حاضر ۱۰ واحد آن با همت جهادگران بسیج سازندگی استان کرمانشاه تکمیل و تحویل خانواده‌های تحت پوشش قرار داده شد.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: برای ساخت واحدهای روستایی، سازمان بهزیستی ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، بنیاد مسکن ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۲۱۰ میلیون ریال بلاعوض و سازمان بسیج سازندگی ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.

محمدی با اشاره به همکاری مستمر بسیج سازندگی و بهزیستی استان کرمانشاه، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی ۴۰ واحد مسکونی مددجویان در حال انجام است و در آینده نزدیک نیز چندین واحد مسکونی برای تعدادی از خانوارهای دارای ۲ معلول و زنان سرپرست خانوار با همکاری بسیج سازندگی کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 5081640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha