۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶

زارعی تاکید کرد؛

دانش آموزان نگران کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نباشند

دانش آموزان نگران کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نباشند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود از امروز کارت ورود به جلسه آزمون امتحانات نهایی از ساعت ۱۴ در پرتال وزارت آموزش و پرورش قابل دستیابی باشد. اما متأسفانه بسیاری از دانش آموزان برای ورود به پرتال با اختلال مواجه شدند.

البته این اولین بار نیست که در زمان تراکم برای ورود به سامانه، پرتال وزارت آموزش و پرورش مختل می‌شود؛ همزمان با گسترش دولت الکترونیک و از زمانی که بسیاری از فرآیندهای آموزشی متمرکز شده و خدمات آموزشی در پرتال آموزش و پرورش ارائه می‌شود؛ در برخی مواقع خصوصاً در زمانی که متقاضیان ورود به سایت بالا می‌رود؛ پرتال وزارت آموزش و پرورش با اختلال مواجه می‌شود و معلوم هم نیست این اختلالات چه زمانی برای همیشه برطرف خواهد شد.

با این حال جای نگرانی نیست؛ هنوز تا اولین روز برگزاری امتحانات نهایی چند روزی مانده و مسئولین وزارت آموزش و پرورش هم قول داده‌اند که هیچ دانش آموزی از شرکت در آزمون‌ها محروم نشود.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و برای امتحانات آماده شوند؛ گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا ۱ ساعت قبل آزمون وجود دارد، دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.

زارعی تاکید کرد: اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.

وی در تشریح این راه حل جایگزین گفت: امکان دریافت آدرس محل حوزه امتحانات از طریق مدرسه و واحدهای سنجش مناطق وجود دارد. اگر دانش آموزی به هر دلیلی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند امکان احراز هویت با کارت شناسایی معتبر وجود دارد.

کد خبر 6109117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • الف IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      14 1
      هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک ۱. در شهرهای بزرگ فاصله منزل تا حوزه امتحانی چگونه است که اعلام می کند تا یک ساعت قبل از آزمون می توانند کارت دریافت کنند؟! ۲. اصلا حوزه امتحانی هر دانش آموز کجاست که راه حل جایگزین پیشنهاد می کند؟! ۳. با سرعت فشل اینترنت چرا پیش بینی لازم نشده ؟
    • الف IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      26 1
      با این اوصاف همزمان دانش آموزان هم در مدرسه دنبال کارت ورود به جلسه وشناسایی حوزه باشند و هم سر جلسه در حوزه ؟!؟!
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      13 0
      اول بفرمایید دانش آموز بدون کارت از کجا اطلاع پیدا کند که حوزه اش کجاست؟ احراز هویت مرحله ی بعدی است ...
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      37 0
      الان ماکه تهرانیم وترمیم معدلیم ومدرسه نداریم اموزش وپرورش منطقه هم جواب تلفن نمیده با علم غیب بفهمیم حوزه امتحان کجاست احراز هویت که کاری نداره ماباید برای رفت وامدمون تا سروقت برسیم برنامه ریزی کنیم یه ساعت قبل ازمون چیه دیگه
      • حیدر ملکیان IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
        6 0
        سلام شما بگیید اونایی که برای ترمیم معدل باید امتحان بدن وحوزه امتحانی خودشونو نمی دونن کجاست باید چه کار کنن
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      6 0
      حوزه های نهایی ترمیم درتهران مثل کنکوره فاصله زیاده سریعتر حوزه های هرمنطقه رو حداقل اعلام کنید احراز رو با هزارراه میشه انجام داد دغدغه مامحل حوزه است تاصبح فردا اگه خبری نشه مجبوریم بریم اموزش وپرورش چون یکشنبه امتحان
    • مردم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      12 1
      از دانشمندان آموزش و پرورش میپرسم که فرزند من ترمیم معدل داره...از کجا باید بدونه حوزه امتحانیش کجاست تا قبل ساعت ۷/۳۰ صبح اونجا حضور داشته باشه....چرا فکر نمیکنید آخه!؟ این بچه ها اندازه کافی استرس دارند شما دیگه اضافه ش نکنید لطفا
    • احمدرۻا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      4 0
      آقای مدیر کل نابغه، احراز هویت مهم نیست، ما اصلا نمیدونیم کجا باید امتحان بدیم، محل امتحانمون کجاست؟؟؟؟
    • مهدی باقری IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      ندارم
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      5 0
      خاک بر سرشون با اون سایتشون.
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      یعنی چه وقتی کارت نباشه دانش آموز بخت برگشته ازکجا بفهمه که حوزه اش کجاست وزیر آموزش پرورش باید برکنار بشه البته اگر کشور قانون داشت و عدالت باشه چند روزه خانواده ها ودانش آموزان استرس و سردرگمی دارند وهیج کس جوابگو نیست
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      فقط بلدید پول از مردم بگیرید و همه را سر کار بگذارید . بهترین گزینه اینکه دو روز دیگه امتحانات عقب بیفته تا کسی دغدغه نداشته باشد.
    • بینام IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      ترمیم نمره چکارکنه .
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      من ترمیم معدل هستم حوزم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مع IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 0
      واقعا زبونم قاصره از این حجم بلا تکلیفی.،اون از اون همه رفت امدم به اموزش و پروش برای تایید سابقه تحصیلیم که از استرس که نکنه نتونم ثبت نام کنم .. !اینم از استرس اینکه نکنه نتونم وارد حوزه بشم و امتحان بدم !!!قراره تا کنکور همین طوری زجر کشمون کننننن با استرس؟؟لان باید برای دریافت کارت چی کار کنیم؟
    • فائزه جمالی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      کارت ورد به جلسه
    • حمید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      اقا تو خدا تکلیف دانش آموزان ترمیمی که مدرسه ندارن رو مشخص کنید . چرررررا از قبل مشخص نکردید. بچه با کلی استرس نشسته . خدا رو خوش میاد تا چند ساعت قبل امتحان نمیدونن کجا برن.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 0
      وقتی زیر ساخت و توانایی انجام کاری را ندارید برای چه مردم را دچار مشکل می کنید