محمد عبدالسلام:

سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌تواند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشد

سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌تواند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشد

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌توانند امنیت عربستان را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش أنصارالله یمن به تداوم حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی‌ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می‌کنند، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌توانند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشند.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می‌تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.

این اظهارات سخنگوی جنبش أنصارالله در حالی مطرح می‌شود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیراً تأسیسات نفتی آرامکو عربستان را به وسیله موشک «قدس ۲» هدف قرار دادند و پس از آن نیز عربستان سعودی اذعان کرد که عملیات موشکی انجام شده، موفقیت آمیز بوده است.

کد خبر 5082538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha