۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

از بیم تشدید تنش‌ها؛

آلمان در واکنش به ترور شهید «فخری‌زاده»: خویشتندار باشید!

آلمان در واکنش به ترور شهید «فخری‌زاده»: خویشتندار باشید!

وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای درباره اوضاع منطقه و تشدید تنش‌ها بعد از ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داد و از همه طرفین خواست که خویشتندار باشند.

در این بیانیه می‌خوانیم: چند هفته مانده به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا، حفظ دامنه گفتگو با ایران با هدف حل مباحث برنامه هسته‌ای این کشور از راه مذاکره مهم است. بنابراین، از همه طرفین می‌خواهیم از اتخاذ هر اقدامی که می‌تواند به تشدید تنش‌های بیشتر در موقعیت فعلی منجر شود؛ پرهیز کنند.

به گزارش مهر، اگرچه هنوز هیچ‌کس عهده‌دار مسئولیت ترور شهید محسن فخری‌زاده نشده اما این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام شنیع در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است.

کد خبر 5082743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 0
      خفه شو مردک احمق
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 0
      اگر دانشمند خودتون هم ترور میشید باز همین حرف میزدی ؟؟؟
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 0
      همین شما المانی ها بودید که به صدام صلاح شیمیایی دادین و ریخت رو سر جوون هامون . شما باید محاکمه بشید خودتون و حق اظهار نظر ندارید
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      خود همین وزیر خارجه آلمان و گوترش دبیر کل سازمان ملل بدون محکومیت حداقلی این ترور فقط گفته اند خویشتن دار باشید. چون خودشان تروریست هستند. خدا لعنت کند این تروریستهای کراوات زده شیکپوش و نوکران عرب منطقه ای آنها را.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      ما ایرانیها هرگز مفهوم خویشتنداری را نمی‌فهمیم اینکه چرا و در کجا باید خویشتندار باشیم آنها به همین راحتی به کشور ما می آیند به همین راحتی دانشمندان ما را در حضور خانواده شان میکشند و بعد انتظار دارند ایران قدرتمند سکوت کند و هیچ اقدامی نکند این یک انتظار بیهوده و غیر قابل انجام است ...
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      ایران باید محدوده ای کوچک از قدرت فوق خشن خود را به اسرائیلی ها نشان دهد و چنین پاسخ سختی یک اقدام بازدارنده و برای آنها بسیار خسارتبار خواهد بود