۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۰

استاندار قزوین:

پلیس در جمهوری اسلامی مظهر اخلاق گرایی و مردم داری است

پلیس در جمهوری اسلامی مظهر اخلاق گرایی و مردم داری است

قزوین- استاندار قزوین گفت: پلیس در جمهوری اسلامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم و همچنین اخلاق گرایی و مردم داری است.

به گزارش خبرنگار مهر هدایت اله جمالی پور در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ترور نشان بزدلی و رفتار غیر انسانی و همچنین ضعف و ناتوانی دشمنان این ملت دارد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در غیرانسانی ترین روش ممکن به دنبال حذف چهره‌های علمی انقلاب است، افزود: ترور حرکتی غیر اخلاقی است که هیچ مرجع بین المللی آن را تأیید نکرده و نمی‌پذیرد.

استاندار قزوین تأکید کرد: دنیا باید بداند جمهوری اسلامی ایران انتقام خون این شهید دانشمند را از عاملان و آمران آن خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش پلیس عنوان کرد: پلیس یکی از اصلی ترین ابزارهای ایجاد عدالت در کشور است و به عنوان تأمین کننده نظم و امنیت نقش بی بدیلی در ایجاد آرامش برای عموم مردم دارد.

جمالی پور تأکید کرد: همه مدیران در استان قزوین موظف هستند برای برقراری نظم و امنیت در استان به پلیس کمک کرده و به عنوان بازوی پلیس نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به آرامش خوب استان قزوین در سطح کشور عنوان کرد: مردم در استان قزوین همواره در کنار مسئولین قرار دارند و این همراهی با پلیس نیز صدق می‌کند.

مقام عالی دولت با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم و همچنین اخلاق گرایی و مردم داری است، تأکید کرد: ایفای نقش خوب پلیس در استان قزوین باعث شده تا مردم پلیس را در قامت اصلی خود و به عنوان پلیسی مردم دار و اخلاق گرا مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همراهی خوب پلیس و شورای تأمین دو سویه بوده و امیدواریم این همراهی خوب در دوران فرماندهی جدید نیز استمرار یابد.

استاندار قزوین در پایان با تقدیر از خصوصیات برجسته سردار حاجیان ابراز امیدواری کرد فرمانده جدید انتظامی استان قزوین نیز با ادامه مشی سردار حاجیان کمک خوبی برای استان و شورای تأمین باشد.

گفتنی است در این مراسم، سردار علی ابراهیمی جانشین سابق فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.

کد خبر 5083760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha