۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

پرهیز از شعارزدگی و قانون گرایی در دستورکارشهرداری رباط کریم باشد

پرهیز از شعارزدگی و قانون گرایی در دستورکارشهرداری رباط کریم باشد

رباط کریم- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به وعده شهرداری مبنی بر افتتاح ماهیانه پروژه‌های این شهرستان گفت: پرهیز از شعارزدگی و عمل به قانون در دستور کار شهرداری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی ظهر جمعه در آئین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و نوسازی سینما «فرهنگ» رباط‌کریم، ضمن تبریک هفته ارتباطات و دهه کرامت، با تاکید بر ضرورت تعامل و همراهی میان کارکنان یک مجموعه اظهار کرد: بی شک افزایش هماهنگی میان عناصر و ارکان یک سازمان، مجموعه و اداره، پویایی سطوح خرد و کلان سازمانی را افزایش می‌دهد و به همین موازات شاهد تعامل مطلوب در شهرداری رباط کریم هستیم.

غراوی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در صف اول کسب رضایت مندی مردم قرار دارند، گفت: مجموعه اقدامات و خدماتی که توسط مسؤولان شهری ارائه می‌شود افزایش امید و رضایت مندی میان مردم و شهروندان را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، پرهیز از شعارزدگی، عمل گرایی و قانون مندی را برای اداره یک شهر بسیار مهم دانست و عنوان کرد: ضروری است که این موارد در دستور کار شهرداری‌ها باشد. وی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری رباط کریم اشاره کرد و افزود: اعتبار این پروژه‌ها ۸۸۰ میلیارد تومان است که تحقق این پروژه‌ها نقش مهمی در رشد، توسعه و پیشرفت این شهرستان دارد.

غراوی از وعده شهرداری رباط کریم مبنی بر افتتاح و بهره برداری ماهانه پروژه‌ها در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مجموعه استانداری تهران نیز به عنوان خدمتگزاران مردم با تمام توان در این عرصه حضور دارد و رصدهای لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

کد خبر 6109030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha