۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۷:۵۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

جزئیات پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی/ماجرای وام ۵۰ میلیونی

جزئیات پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی/ماجرای وام ۵۰ میلیونی

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزییات ثبت نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی ربطی به سازمان تامین اجتماعی ندارد.

عادل دهدشتی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: این وام از سوی کانون بازنشستگان تهران مطرح شده است. خود این افراد با بانک مذاکره کرده‌اند و ربطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

وی افزود: این وام ویژه آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی است که ۴ یا ۵ میلیون تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرند و می‌توانند وام‌های ۵۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد از بانک بگیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تسهیلاتی که از سوی تأمین اجتماعی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده، وام‌های قرض‌الحسنه به مبلغ ۵ میلیون تومان است که مرحله اول آن پرداخت شده و ثبت نام مرحله دوم نیز از طریق سامانه، آغاز شده است.

دهدشتی تاکید کرد: به هر استانی از طریق سامانه، یوزر پسورد داده‌ایم تا بازنشستگان آن استان را بر اساس سهمیه‌ای که به آنها تعلق می‌گیرد ثبت نام کنند و پرداخت وام به آنها نیز انجام شود.

به گفته وی، اعتبار تسهیلات مرحله اول حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۶۰ هزار نفر وام را دریافت کردند و اعتبار این مرحله نیز ۳۵۰ میلیارد تومان است و در مجموع تا آخر سال ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌کنیم به حدود ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شود.

دهدشتی در خصوص مدت زمان پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت: بعد از ثبت نام در سامانه وام سازمان تأمین اجتماعی، بلافاصله افراد به بانک معرفی می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

کد خبر 5084546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      23 0
      اینهایی که دومیلیلیون میگیرن چی حق زندگی ندارن من دوفر زندم نامزددارن دوساله دستم تنگه ولی هیچ وامی بهم نمیدن این عدالته
    • خلیل محمدی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      7 1
      سلام خسته نباشید
    • FR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      8 1
      هنر کردین وام 18%بهره به بازنشستگان میدین اینه کمک به بازنشستگان.... 70 سال میخوام ندین بزارین رو حقوق نجومی خودتون
    • ناشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      14 3
      مگه باز نشسته های تامین اجتماعی تو خواب ببینن که ۵ میلیون تومن حقوق دارن یه چیزیی گفتن که مردم سر گرم بشن زهی خیال باطل
    • عرفانه IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      6 0
      من حدود ۲ ماه است که برای وام ۵ میلیون بازنشستگان ثبت نان کردم هنوز خبری نشده و ... در صورتی که در خبر بالا آقای دهدشتی گفتند پس از درخواست بلافاصله افراد به بانک معرفی می شوند!!!!! آخه ۵ میلیون چه ارزشی داره . البته طبیعیه کسی که خودش بیش از ۷۰میلیون حقوق میگیره درکی از وضعیت ما نداره.
    • مراد دائمی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      2 1
      سلام بند یک مستمربگیر تامین اجمای هستم باسی سال سابقه درشعبه پنج تهران برای بچه اخری پسری است برای خانه اش بگیریم گفتن شاهد وامی بدهند دست شما را از را دور میبوسم بند حقوقم از بانگ ملی میگیرم اگر کمکم کنید تشکر وقدر دانی ازشما عزیزان
    • ناشناس IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      2 1
      هر که بامش بیش وامش بیشتر ؟ما که با هزار مکافات دو میلیون بهمون حقوق میدن واممونم تو گور میدن
    • احمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      0 0
      سلام لطفا در مورد همسان سازی جقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همانند لشکری و کشوری پیگیری فرمایید اگر رسانهای کمک نکنند حق ما پایمال میشود
    • بهروز صالحی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 0
      من وام 5 تومنی ثبت نام کردم ولاز بانک تجارت حقوق میگیرم بمن اینوام را میدهند