۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

با محدودیت‌های کرونایی صورت گرفت؛

کاهش ۳۰ درصدی آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در خراسان رضوی

کاهش ۳۰ درصدی آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در خراسان رضوی

مشهد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار فعلی بیماران کرونایی بستری‌ و آمار فوتی‌های روزانه در بیمارستان‌های استان هر کدام با کاهش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور بدیعی گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا در محدودیت‌های اعمال شده همچون کاهش ساعت کاری، کاهش حضور فیزیکی پرسنل در محل کار و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح مؤثر واقع شده است.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا اظهار کرد: یک اقدام مؤثر صورت گرفته دیگر که از نیمه دوم آبان ماه آغاز شده، اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان هر مسجد یک پایگاه سلامت بوده است.

وی افزود: در اینجا جا دارد که از این بابت از پرسنل خدوم سپاه، بسیج جامعه مستضعفان و بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر ویژه نمائیم، پاسداران و بسیجیان از ابتدای بحران کرونا تاکنون در کنار خادمان حوزه سلامت بودند و به عنوان یک بازوی قوی در کنار مدافعان سلامت در مسیر مدیریت و ریشه‌کنی ویروس کرونا تلاش بسیار کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده، کاهش آمار مبتلا، بستری و فوتی کرونایی را به‌همراه داشته است، بیان کرد: خوشبختانه آمار فعلی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان با کاهش ۳۰ درصدی همراه بوده و آمار بستری‌های روزانه هم ۵۰ درصد کاهش یافته است و آمار فوتی‌های روزانه نیز کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد و امیدواریم که این شیب نزولی با ادامه همکاری بسیار خوب مردم با خادمان حوزه سلامت ادامه‌دار باشد تا به ثبات بهتر و بیشتری برسیم.

بدیعی افزود: طبق آخرین آمار ثبت شده تعداد سه هزار بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به دو هزار نفر و تعداد بستری‌های روزانه از ۳۰۰ نفر به ۱۵۰ نفر کاهش یافته است.

کد خبر 5088237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha