۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

در نشست ستاد عالی نهایی شد؛

کاروان ایران با نام «ستارگان پارسی» در المپیک توکیو

کاروان ایران با نام «ستارگان پارسی» در المپیک توکیو

با تصویب نهایی ستاد عالی بازیهای المپیک، کاروان ورزش ایران با نام «ستارگان پارسی» و شعار «همه برای ایران» در سی و دومین دوره بازیهای المپیک شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فوق العاده ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی به منظور بررسی لباس کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو امروز به ریاست وزیر ورزش و با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در جریان این نشست پوشش‌های مصوب برای هر یکی از بخش‌های ورزشی و رسمی مردان و زنان در کاروان المپیک نمایش داده شد تا از میان آنها طرح‌های نهایی مشخص شوند.

در نشست امروز همچنین در مورد نام، شعار، نماد و رنگ کاروان ایران در توکیو بررسی و مواردی که پیش از این مطرح و مصوب شده بود، مجدداً به تایید نهایی رسید. بر این اساس کاروان ورزش ایران با نام «ستارگان پارسی» در المپیک توکیو حضور خواهد داشت.

«همه برای ایران» شعار مصوب برای این کاروان است که «جام ارجان» به عنوان نماد پیشنهادی برای آن به تصویب رسیده است. «فیروزه ای» هم رنگی است که در برگیرنده کاروان ورزش ایران و پوشش اعضای آن است.

امین عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار مهر این تصمیمات را تایید و تاکید کرد که در نشست امروز جمع بندی لازم برای لباس کاروان حاصل نشد. در این زمینه بعد از داوری تصمیم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5089007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha