۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹

مشاور وزیر بهداشت:

طرح شهید سلیمانی در ۳ محور اصلی اجرایی می‌شود

طرح شهید سلیمانی در ۳ محور اصلی اجرایی می‌شود

فردیس - مشاور وزیر بهداشت در امور سلامت گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی‌ در قالب سه تیم اصلی تشخیص، حمایتی و نظارتی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آسایی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار فردیس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری نهادهای مختلف به ویژه بسیج و سپاه از دوم ماه جاری به صورت سراسری در کل کشور اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی‌ از ظرفیت مردمی به ویژه بسیجیان استفاده شد تا بتوانیم بر بیماری کرونا غلبه کنیم، افزود: در این طرح علاوه بر بحث بهداشتی توزیع کمک‌های معیشتی را نیز در دستور کار دادیم.

مشاور وزیر بهداشت در امور سلامت بیان کرد: این طرح به صورت محله‌محور بوده و در قالب سه تیم اصلی تشخیص، حمایتی و نظارتی در حال اجراست.

وی ادامه داد: پیوستگی و همکاری همه‌جانبه این سه بخش رمز موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است، چراکه این اقدامات لازم و ملزوم همدیگر هستند و یکدیگر را کامل می‌کنند.

آسایی تصریح کرد: در صورتی که در یکی از این محورها دچار مشکل شویم به طور قطع در شکست زنجیره کرونا ناموفق خواهیم بود، بنابراین باید تمامی این مراحل را با دقت تمام اجرایی کنیم.

ظرفیت مردمی رمز موفقیت طرح شهید سلیمانی

وی با بیان اینکه داوطلبان با میل و رغبت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند و این امر یکی از ویژگی‌های مهم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این امر در سایه بیماری کرونا و با روحیه والای مردم ایران صورت گرفته است.

مشاور وزیر بهداشت در امور سلامت با بیان اینکه قرنطینه بیمار و خانواده وی یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید مورد لحاظ قرار گیرد، گفت: قرنطینه اصولی بیماران تأثیر بسیار زیادی در قطع زنجیره کرونا دارد.

وی در پایان متذکر شد: در بازدیدهای که امروز از بخش‌های مختلف شهرستان داشتم شاهد این بود که تمامی دستگاه‌ها با عملکرد بسیار مناسبی به این طرح می‌پردازند که جای خرسندی دارد.

کد خبر 5092097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha