۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۸:۱۲

مسئول بسیج علمی خراسان شمالی خبر داد

برگزاری ششمین جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری در خراسان شمالی

برگزاری ششمین جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری در خراسان شمالی

بجنورد- مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان شمالی گفت: ششمین جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری ۲۵ آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

هادی محمدزاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: ششمین جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری ۲۵ آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان شمالی ادامه داد: استفاده از طرح، ایده، ابتکار و اختراع نخبگان علمی بسیجی استان و حمایت و معرفی استعدادها و ظرفیت‌های علمی نخبگان از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی افزود: فراخوان این جشنواره از مدت‌ها پیش منتشر شد و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۶ آذر ماه بود.

محمدزاده بیان داشت: از جمله مهمترین محورهای این جشنواره ایده و طرح‌های مرتبط با تولید و فرآوری محصولات زراعی، باغی، دامی، و ایده‌های مرتبط با مدیریت آب، ایده‌های مرتبط با مکانیزاسیون کشاورزی، طرح‌های نوآورانه و صنعتی و غیرصنعتی، معماری مدرن و ایده‌ها در حوزه محصولات و صنایع دستی و فرهنگی، گردشگری و اشتغال و کسب و کارخانگی و کسب و کار اینترنتی، ایده و طرح‌های فناورانه مقابله با کرونا است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان شمالی اضافه کرد: در ششمین جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری ایده و طرح‌های نخبگان علمی بررسی و از صاحبان طرح‌های برتر تقدیر می‌شود.

وی در انتها گفت: حمایت از ۱۰ طرح برتر و کمک بلاعوض تا سقف ۳۰ میلیون ریال، اعطای کسر خدمت برای صاحبان طرح، کمک به تجاری سازی ایده و طرح‌های برتر از جمله جوایز این جشنواره است.

کد خبر 5092310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha