۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد

فعالیت بانوان کرمانی برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا

فعالیت بانوان کرمانی برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا

کرمان - مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان از اجرای عملیات حاج قاسم برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی ظهر امروز در نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته استان کرمان، با اشاره به اجرای عملیات حاج قاسم گفت: این عملیات از ۱۳ آبان امسال با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده و ضعیف استان کرمان در ابعاد اقتصادی و مبارزه با بیماری کرونا شروع به کار و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم مذکور در چهار گروه (بیمارستان، کمک‌های مومنانه، امور خانواده، و اشتغال) به انجام وظیفه می‌پردازد گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از کسانی که در این طرح شرکت کردند آموزش‌دیده و در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه به تبیین نقش ارزنده زنان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: نقش رهبری و حضور اجتماعی بی نظیر بانوان مسلمان چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام حقانی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش بانوان در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بانوان در انقلاب اسلامی و اهمیت حضور پررنگ آنان در صحنه، طرح ملی نهضت پیشرفته بانوان با پنج محور پژوهشی محتوایی، آموزشی تربیتی، اجتماعی مردمی، محصولات و خدمات فرهنگ مدار، تبیینی و تبلیغی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای آذرماه، اطلاع رسانی و اقدامات اجرایی مرتبط با فراخوان (درون سازمانی و برون سازمانی، ارتباط با ارگان‌ها و مجموعه‌های موجود در استان و شهرستان‌ها) در جهت مشارکت مردمی به طور گسترده صورت گرفت که طی آن تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان کرمانی در این فراخوان ثبت نام کردند که نیمی از این آمارها از شهرستان‌های استان بوده است.

کد خبر 5092712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha