۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۵

امیرعبداللهیان:

آقای اردوغان! فرق است بین همسایگی و چشمداشت کشورگشایی

آقای اردوغان! فرق است بین همسایگی و چشمداشت کشورگشایی

دستیار رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: آقای رئیس‌جمهور اردوغان! فرق است بین همسایگی و چشمداشت کشورگشایی. لطفا یکبار تاریخ ‎ایران و بویژه تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به دقت مرور فرمایید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور ترکیه گفت: سخنان اردوغان مایه تعجب است.

امیرعبداللهیان نوشت: اظهارات آقای رجب طیب اردوغان مایه شگفتی و تعجب شد. من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور ترکیه خود نمی‌داند چه گفته است. آقای رئیس‌جمهور اردوغان! فرق است بین همسایگی و چشمداشت کشورگشایی. لطفاً یک بار تاریخ ‎ایران و بویژه تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به دقت مرور فرمایید.»

کد خبر 5093195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عال IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      7 9
      کاشکی فتح اله گولن سرنگونش میکرد. ذات پلیدش رو نشون داد
    • شناس IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      3 4
      مثل این که ترکیه برنامه بزرگی در سر داره شروعش با هم مرز شدن با اذربایجان بود که الان با تصرفات اذربایجان میشه گفت ترکیه میتونه اذربایجان جز کشور خودش بکنه ایران هم یک موقعیت استرا تژیک از دست مید در صورت هر گونه درگیری با ترکیه ایران راه شمالیش از طرق اذربایجان وارمنستان از دست داده تازه چشم طمع تر
    • GB ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      8 3
      باید به دولت ترکیه تذکر رسمی داد، نه پند و اندرز. باید به آنها و جمهوری آذربایجان حالی کرد که اگر ادعای سرزمینی باشه ایران ادعایش بیشتر است اما عاقلانه اینست که خفه شوند و ترکتازی نکنند.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 1
      مسئولین ما اینقدر بی عرضه شدن به خصوص این دولت ، اینقدر جلوی آمریکا و غرب کوتاه اومدن تا ترکیه اینها را هم شناخته ، اونها هم فهمیدن که کشور مسئولین واداده دارد ( به جز نیروهای نظامی و در راس آنها رهبر عزیزمان) دیگه اکثر مسئولین فکر جیبشون هستند برای تمامیت ارضی کشور و اقتدار ایران هیچ کاری نکردند
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 2
      نصیحت کردن این دیکتاتوربیسوادطمعکارهیچ نفعی ندارد.این مردک بایدحسابی ادب شودوهم چنین کسانی که ترک ترک میکنن وبلوابه پا میکنن روهم بایدادبشان کرد.پان ترکیستهای ایران کاسه داغترازآش شده اند!خب اگه دوست دارین بلندشین برین ترکیه ونوکری اردوغان روبکنین.مامملکت به اردوغان بیسوادنمیدیم.