۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد:

حضور میدانی گروه های مردمی به ویژه جوانان در رزمایش مواسات

حضور میدانی گروه های مردمی به ویژه جوانان در رزمایش مواسات

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: تمام گروه های مردمی به ویژه جوانانی که برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات میدانی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز (یکشنبه) در مراسم توزیع چهارمین مرحله از رزمایش همدلی با اشاره به ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، اظهار کرد: امروز به همین مناسبت ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از همه گروه‌هایی که در انجام این رزمایش همکاری و مشارکت دارند، گفت: از ابتدای اجرای این رزمایش گروه‌های مختلف مردمی به ویژه جوانان گیلانی پای کار بودند.

امام جمعه رشت با اشاره به افزایش قیمت کالا و گرانی اجناس، افزود: نظام اسلامی تلاش می‌کند در سایه این گرانی‌ها به مردم آسیبی وارد نشود و همین کمک‌های مومنانه می‌تواند بخشی از این آسیب‌ها را جبران کند.

آیت الله فلاحتی خواستار نگاه ویژه مسئولان کشور به کادر درمان و پرستاران شد و گفت: در تمام این ایام کادر درمان و پرستاران مجاهدانه حضور داشتند لذا مسئولان باید مطالبات آنها را به موقع پرداخت کنند.

لازم به ذکر است؛ در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۲۵ هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری گروه‌های مردمی در میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

کد خبر 5100622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha