۴ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸

ربیعی:

مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد

مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد

سخنگوی دولت گفت: بالاخره پیگیری دولت، به خصوص تلاش بی‌وقفه بانک مرکزی به ثمرنشست و یک بامداد پنجشنبه مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر با بیان اینکه بالاخره پیگیری دولت، به خصوص تلاش بی‌وقفه بانک مرکزی به ثمرنشست و یک بامداد پنجشنبه مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد، گفت: در این مرحله دویست میلیون یورو اختصاص یافته و بانک مرکزی به هر میزان که لازم باشد منابع ارزی برای خرید واکسن کرونا تامین می‌کند.

ربیعی افزود: ‏دولت از اولین روزها و هفته‌های شیوع ‎کووید _۱۹ راهبرد تولید و ‎خرید واکسن را در دستور کار خود داشت و به رغم موانع متعدد ضمن حمایت از تولید داخلی، برای خرید از خارج و از راه‌ها و منابع مختلف تلاش کرد. امروز در هر دو زمینه، به موفقیت‌های امیدبخشی رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: ‏در دفاع از معیشت و ‎سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد و اطمینان داریم که فشار حداکثری و ‎تحریم در برابر اراده مردم و همت دولت به زانو خواهد افتاد.

کد خبر 5104012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      0 0
      خب الحمدالله هیچی رو مجوز ورود نمیدن،کرونا را اجازه رفع تحریم دادن.افرین براین غیرت ایرانی مسئولا
    • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      0 0
      سازمان بهداشت جهانی و همه شرکت ها تولید کننده واکسن باید با یکدیگر همکاری کنند در جهت تولید واکسن در همه کشورها تا اینکه نیازی به واردات نباشد، حمل و نقل واکسن بسیار پر هزینه و سخت است، تولید واکسن در همه کشورها لجستیک و هزینه حمل را کاهش خواهد داد، واکسن ایرانی هم انشاالله زودتر تولید شود عالی میشه